Saturday, September 6, 2008

New Addition to the House

Cute tak kitten ni? dia selalu datang rumah mintak disuap.Kesian dia dah la comel.Gambar ni diambil semasa kucing comel ni nak menangkap ikan dalam kolam kitaorg.Tak berjaya pun tapi..

Ha, cuba teka ni bunga apa.Kalo dapat jawapan saya postkan duit raya.
Closing date 7 September 2009.

3 comments:

Hariry Ariffin said...

Kucing tu macam kucing I masa dia kecik. pattern pon sama. Dia macam pakai stokin kan? :)

Hariry Ariffin said...

Ey, check my blog. ada kucing i yang macam dalam entry ni.

Dyana/Nadia/Dizzy/Dai said...

a'aa tak pyh dah bli stokin utk dia.Ok I pg tgk skrg!