Sunday, June 8, 2008

Harga petrol naik?

Hmm mari kita tengok cara budak berumur 20 tahun berfikir..
Sematang kita yang dah tua ni tak?

Adik E's latest pos click here!

P/S : Hai Dai,kata nak bersiap ke Summit?

6 comments:

Muhammad Azli Shukri said...

moga harga minyak tidak naik lagi..

ameirul azraie said...

dia marah org miskin.. :'(

Dyana said...

bukan mcmtu mirul,miskin ke sederhana ke kaya ke..kita smua kna terima kenyataan.kalo marah tapi dia berubah ke arah kebaikan ok tak? pernah dengar tak

bukan yang plg kuat akan hidup
atau yang plg pintar
tapi yang boleh menyesuaikan diri ngan keadaan yang akan hidup

so,smua org kena do something useful to themself

mohd fauzan a.k.a JEn said...

sEtiAP MasALah PerlU DIlaLui..
SetIAp MAsaLaH PerlU DiaTAsi..
SETIap maSalAH pErlu DItangaNI..
SetIAP mAsalAH ADE hikMAh nYE..
daN SeTIAp HikMah Ade MasALAh nye..
SebaB ITu LAH Allah MEncIPta MAnusIa..
UNtUK MEneRIma UjiAN DAri Nya...
ALHAMDULILLAH JangaN DIluPE..
....................................

Dyana said...

BETULL!! huhu thx jen vote for manusia

mohd fauzan a.k.a jen said...

harini baru teringat..diantara bulan 5 and bulan 6,terjadi kejadian dimana 2 org suri rumah yg berasingan telah di tipu oleh penjual nombor ekor dengan berbekal kan air mate dan belas kasihan..hhmm..
yang pelik nye dah le kene tipu,pastu yg tertipu org perempuan bertudung(islam)..
bukan ke nombor ekor itu satu perjudian..
kiamat sudah dekat..manusia mengejar kekayaan dengan care mudah tanpa berpikir..dlm hati rase kesian,dalam otak mesti pk "sape xnak kaye cepat"..
"tanpa usaha,sesiape pun xkan dapat kekayaan"...kalo nak tgk pasal berita tu...ade dalam newspaper metro...front page plak tu...malu2..