Monday, June 23, 2008

After food and chocz

Razly Bf BI melarang saya memakan chocz (after i've told him I have choc for breakfast everyday )
dia suruh saya minum jus epal n makan epal hijau

Saya pun mengikut sbb dia abang and banyak berpengalaman dlm bidang farmasi.
Paling penting I really start to take care of myself
Dulu sy slalu amik tak kisah pasal diri..
sebab kalo de masalah of course everybody will back up me
"tapi harini kna mkn choc la Bang"

and pardon me for my previous post.That was so not me...

Diyana cepat bersemangat!

dalam ke-down-an saya di rumah,
Ana pun menjadi penyelamat
dia memperkenalkan saya dengan buku ini


macam buku The secret by Rhonda Byrne tapi...kna baca habis baru boleh bezakan

yang penting buku ni telah menaikkan semangat

thx Ana!Thx Razly!

0 comments: