Tuesday, October 14, 2008

Sekitar Open House @ Times Square Hotel.

It's a glooming day yesterday.I'm glooming too.Stuck in the jam and already late for Open house.Baiti sure really gonna get angry.mlm smlm kitaorg dapat kawan baru.Abul yang pemalu.

Think positives Beb!.that's what I practice throughout the nite. Oh, and I also too pix with JELOK ( that's what I called for budak yang bersekolah kat Kolej Sultan Abdul Hamid ) JELOK and PRET(budak sekolah Sultanah Asma) never stop teasing each other aite?
Anyway, Tony beli kereta baru. Lelaki tahula kereta apa ni.Perempuan?tahu kereta ni lawa je. Anyway Tony cerita sebab dia muda lagi downpayment and front payment tinggi .Bank memang macamtu. Ingat orang muda-muda mcm kitaorg takleh byr ke?
Anyway, Kudin nak sangat amik gambar ngan Tony. Idol aeh?. Eh jap, Kudin nak ke I yang nak sangat?hehe.





Ha, ni spesel.My housemate telah mendapat lucky draw Duit raya. Tapi before diaorg dapat duit raya diaorg kena menari dulu.Huhu enjoy!

0 comments: