Sunday, October 19, 2008

Kesan ekonomi terhadap si blogger ini Part 1

Dah beberapa kali aku mengklik butang "NEW POST" di Dashboard tapi kali ini baru keingingan mahu menulis datang. Kami baru baik dari IOI Resort for a precamp. Sgt High! Sgt best!. Tapi satu sessi dalam precamp tersebut telah membuka minda aku dan membuat aku banyak berfikir. Walaupun aku sendiri yang conduct sessi itu, aku pasti bukan aku sorang je yang telah terbuka minda..
First time bercerita pasal ekonomi dunia dengan serious
First time bercerita tentang kesan kejatuhan Bursa Saham dengan muka berkerut
First time aku rasa aku dah cukup matang nak menghadapinya.
...........
Freedom Fighters esok kita dapat gaji kan? hehe Amalkan apa yang diajar Robert T Kiyosaki dalam bukunya Financial Literacy yer.

Read this :
Financial Literacy
Rich Dad Poor Dad
Cashflow Quadrant
all by Robert T Kiyosaki

0 comments: