Friday, December 12, 2008

My life is so great lalalalala




Bau rokok disebelah kiri...aku toleh." Eh,comelnya budak ni,mata bundar,rambut lembut Nick Carter style"Sangat innocent.estimated age : 8-9 thn.
"Eh kecik2 dah pandai merokok ke?."

Being a new-breed-city girl does change me a bit. Perkara yang pelik di Sungai Petani dianggap biasa di Kuala Lumpur. Karakter yang aku simpan semasa di Sungai Petani habis terkeluar di Kuala Lumpur. Contohnya :

  1. Di SP,aku tak suka keluar rumah after pukul 6 ptg tapi di KL kul 6 pg baru aku balik rumah. Sebab di KL,aku bekerja keras and kalo takde keje aku akan make sure aku kuar mengexplore KL ni. Tak kisahla berjalan-jalan,main sports,any recreations thingy and meet new people. Rugi kalau tak merasa experience ni masa kat KL.
  2. Di SP,tak ramai orang nak main blogging. Di KL,anak jiran aku umur 12 thn dah ada blog sendiri.Haish..nampak tak beza budak KL and Budak SP. Diaorg lebih expose to many things.
  3. Di SP, aku tak segila,tak bersungguh-sungguh, tak se-indie and willing to sacrifice seperti aku di KL. Yela,hidup sengsorang kena pandai jaga diri.

Yang penting, bila dah expose kenala pikir dulu baik ke buruk.

Ok, iklan je ni..actually nak citer pasal 10.12.2008.

Aku rasa cam org bodoh skit semalam. Hee..Benda paling bodoh pernah aku buat semasa di KL. Mencintai seseorang yang tak pasti mencintai aku. Dulu, aku pernah cakap kat diri sendiri. Long before I met him face to face. Aku akan suka dia despite of mcamna pun rupa and kerja dia. Because I already fall in love with his heart. I fall in love with his family. I fall in love with his shyness. I fall in love with his life vision. And the most dumbest thing is I would do anything for him.

Dyana never learn.

Dyana yang gila. Tak payah la ko penat cari kek untuk dia. Tak payah la ko nak buat suprise untuk dia. Tak payah la nak mengharap lagi. Sebab ko sndiri pun confuse apa sebenarnya terjadi. Ko dah penat kan ngan uncertainty?.

Yeap penat sangat.

Remy cakap " tak pyh ko buat semuanya kalo tak confirm dia suka kat ko.cukup kol n msg."

tapi si Dyana ni degil.(Sila refer no. 3).

So,semasa aku online di CC area Kelana Mall,aku putuskan utk share choc cheesecake ni dengan kawan-kawan aku yang memang confirm ada masa aku memerlukan. They deserved the cake better.

Aku send msg kat Hairie" Saya belanja korang choc cheesecake mlm ni!"


So, aku drive ke Kepong and dapat makan free kat Pizza Hut.

And dapat tgk movie Twilight free gakz.

And bercerita pasal Kehidupan and kereta after that.

Life's great!.

Harini ada tournament bowling di Times SQ. Me,Hairie, Pakcik,Che Lah and Zairi satu team. Harap dapat menang first prize, Cash RM 1000.00. Kalo tak first prize pun no .2 ok dah. RM 500.00.

Go Civic Team! (aku letak nama civic sempena nama fav car aku). Sorry guys. Nama team "Joga bonito", "Dak Nakal", "Notidark" tak diterima.heee..

0 comments: