Monday, December 1, 2008

Dyana mancari Cinta

Sakit kepala.Bukan sekarang. Ahad aritu hence hari aku teman Pakcik and Che Lah main layang-layang. Kalau duk rumah pun sakit kepala baik aku memilih utk kuar berjalan sambil sakit kepala. Senangkan ideologi aku.
Orang kata,kalo sakit, carila cinta.Heee
Di Taman Metropolitan Kepong aku mencari cinta.
Takla. aku tak kejaq jantanla.

Cinta anak ini ke atas ayahnya yang tak tahu penat semata-mata melihat ayahnya tak puas hati layang-layangnya asyik jatuh and cinta ayah ke atas anaknya yang mahu melihat layang-layangnya terbang
Cinta terhadap memancing yang menyatukan dua generasi berbeza.Atuk dan cucunya.

Cinta seorang ibu yang sedang merawat anaknya yang sakit perut.



Cinta seorang perempuan terhadap handphone pinknya sbg penghubung cinta antara dua insan.



Cinta seorang lelaki yang mahu dianggap lebih dari seorang kawan.


Balik dr Taman, pakcik belanja kitaorg makan. Kalau aku tak dizzy masatu mesti aku dah mkn banyak. Cinta terhadap makanan akan terganggu disebabkan sakit.

6 comments:

DEn said...

erk? jap2... pic lelaki yg last nis ape? heheh.. ke u maen snap je dai?

hehehhe

cian die..
"Cinta seorang lelaki yang mahu dianggap lebih dari seorang kawan."

coklat said...

nak tambah ckit... cinta yang abadi hanyalah cinta pada Ilahi.. hehe.. :)

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

Den, my friend,Zairi hehe.

Betul!..

DEn said...

huhu ok dai. esok i nak trun kl! shoppinG! hahah ;p

jen_2_luck said...

-sejak bile spiderman maen
layang2..hahahha..
-gambar second tu sgt chanteq..
-gambar ketiga tu membuat kan
i...hurm..i miss my mum...
-haish~ merelit sungguh warne
henset..hahahah...
-ehem...pandang2,jeling2...
huhuuh

Epy^Smith said...

manekah cintanye... huhuuh...