Friday, March 13, 2009

Tersesat kejap...

Last night was a turning point for me.
Solat Istikharah kerana aku tak pasti dengan pilihan aku.
Alhamdulillah..Allah S.W.T dah tunjuk yang mana betul.
Aku redha.
Apa yang aku perlu buat sekarang is terima hakikat and terus maju kehadapan.
Ubah apa yang aku dah rosakkan.
tetapkan GPS ke arah jalan yang benar. Jalan yang aku terpesong sekejap.
Sorry mummy daddy..
Minta Maaf Sayangku...
Ampunkan dosaku ya Allah..hambamu ni tak layak meminta keampunanmu.

Hei..aku tak buat benda jahat la.jangan pikir bukan2 ok.
Nope. tak minum,tak amik,tak buat pape. I'm not that bad.

Aku just tersilap arah.Banyak rehatla katakan. Sel otak pun dah berkurang. kesian dia...
Nasib baik dia sabar...

Sekarang aku just thinking,apa yang perlu aku buat utk betulkan balik mindset dia terhadap aku. He might think I'm a shallow,always-blaming,bodoh punya perempuan.
I'm not like that! I'm sorry. Maybe I just started to get bored with you.
We need something to spice things up...and that's just not from me. It's must be from both of us. I don't want us to live liveless. I don't wanna caught dead as nobody in this world.
Kwn2 tolong pikir jap for us...

2 comments:

Shamimi said...

Owh patut la dh lm x nmpk rupa sesat. Hihi...
Dai confirm kew u g sipadan...
Best ar klu dpt g...
Jealous owh...

Fadhlah said...

Gps pon selalu buat hal tau..lalu bawah pokok ajer dah ilang arah..adoi..