Tuesday, March 31, 2009

Yer, saya kuat merajuk

Saya kuat merajuk sebab

  1. Saya lahir bulan Oktober.
  2. Saya anak sulung.
  3. Mak ayah saya tak layan kalo saya merajuk.
  4. Nabil buat tak dengar kalo saya merajuk.
  5. BM marah kalau saya merajuk.
  6. Kak Emah lari kalau saya merajuk. (no.3,4,5,6 menyebabkan saya takde orang lain nak merajuk)
  7. Saya manja.
  8. Saya tak tahu nak citer masalah.
  9. Kalau citer masalah pun orang buat derk.
  10. Kalau sehari tak jumpa Pakcik mmg merajuk datang (+ gila sawan)
  11. Sebab dating kejap sangat.
  12. Ade orang lain potong line masa dating.
  13. Pakcik selalu cerita pasal nak pergi jauh. Nak pergi,pergi je laa. (refer no. 10)
Yang penting saya sorang je girlfriend Pakcik. ( as far as i know)
Pakcik sangat baik.
Pakcik sorang je layan merajuk saya.
Kalo saya tak merajuk dgn kamu, dgn sape lagi?.
Dunia ni akan jadi bosan tanpa kemerajukan saya.
Betul kan?kan?kan?

5 comments:

shamimi said...

Lm x comment kt page nie...
Asal lm x update?
Selalu rajin jew...

~Ap@i~ said...

erk, lain mcm jek klau ko mrajuk.

ko kn laki..

hahahahahahahahahhaa

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

ala laki kalo merajuk pun lembik gak

: P

apai ! aku rindu ko!!!

Fadhlah said...

bahaya nie....nak kena beli bunga banyak2

Dyana/Nadia/Dai/dizzy said...

just ice cream n choc will hilangkan merajuk...