Thursday, January 22, 2009

Bosan!

bosan!!! aku nak bf.
tapi kalo aku ada bf mesti takkan berkembang hidup aku ni.
kalo aku hidup indie, aku boleh hidup berdasarkan apa yang aku nak selama ni
tapi aku bosan.takdak sapa nak sembang.
So, moral of the story
Dating dengan ramai lelaki.
sbb kalo dating je takde komitmen.
haha.
haih, budak ni
bila nak grow up.
aku rasa aku nak buat ta'aruf je la
or terima apa pilihan mak aku nanti
..nanti masa umur aku 25.
sekarang kena kerja keras.

11 comments:

vanilla-ice-coke said...

hahahaha.... lain mcm je tag ko ni ek... klu nk bf... kena la buka hati n mate 2... nnt dapat la... hihihi.. gud luck...!!!!

ameirul azraie bin mustadza said...

jae ada. ha ha.

dialoq said...

oit...akum diana..huhuhu...bunyik mcm sedey jerk...perpasal nih??? nak bf ke??? meh aku rekemenkan sorg nak??? nak??? huhuhuhuhu...bersabar le...nnti ade le jumpa putera ko tuh...ko jerk xnampak kot...huhuhuhu

Johan Johari said...

Hoyo...Hoyo... Capai cita-cita dulu baru pikir.. Orait.. GANBATE !

Minister Of Mind said...

quote :
tapi aku bosan.takdak sapa nak sembang.
So, moral of the story
Dating dengan ramai lelaki.
sbb kalo dating je takde komitmen.
haha.
------------------------------

JommmmMM....

saya tongai said...

sepi
sepi dan sendiri
aku benci

aku ingin hingar
aku ingin di pasar
bosan aku dengan penat

saya said...

inginkan boypren?

type ON BOYPREN dan hantar ke 33399..

**indah kan kalau hidup sebegitu mudah?

shamimi said...

Dai mn menghilang...
Sunyi sepi jew...

Azrul Hisham said...

hmmm...solat hajat banyak2..insyaAllah Allah akan makbulkan permintaan...

cikguaman said...

kesian nya kat hang diyana..xpa nt aku rekemen sorang kat hang nak??

Epy^Smith said...

cari pakwe secara online?

dapatkn info2 terkini mengenai pakwe2 hensem di internet dengan pantas di

http://www.bf.com

ngeh ngeh ngeh..

diana diana..
rakan ketawa mudah dicari.
rakan menangis siapa tahu..

ganbate!