Saturday, May 31, 2008

Budak-budak zaman sekarang episode 3

After lepak kat McD
Aku,Apih and Helmi pun beransur.They went back to UiTm by monorel/KTM.
I parked my car at my office.KLCC area.
Then masa tgh kitaorg jalan keluar tetiba ramai budak-budak sekolah(of course dpt knl.diaorg berpakaian ala Bittersweet with big sunglasses and Burberry muffler) berlari-lari mcm mengejar orang crossing Sultan Ismail Road.
Haih masatu banyak kereta kat jalan tuh!Terlanggar mmg mati katak....
Pastu plot ni menjadi lagi best after budak-budak tuh patah balik ke arah kitaorg siap bawak parang etc.Giler ke hape!
Memang kecoh masatu.If I bring my video cam of course I'll post the vid.
Tapi takpe tunggu esok sudey,kuar paper.

Goodluck budak-budaks!harap masa depan korang cerah.

P/S: That's why I love Saturday..today I found 3 different class of people..Thank god I'm the first one.

0 comments: